Cinovani DPS

Petr Tosovsky PetrTosHW@PTmodel.cz
Středa Září 14 18:22:32 CEST 2005

Ne kupovat nic nechci, jen jsem myslel, ze treba mate zkusenost, tak jsem
nechtel zjistovat jiz zjistene. Nikdy jsem totiz chemikalie neshanel, ale
ted to zkusim. Nebo si taky sezenu kamarada.
Az to zkusim, tak sem hodim vysledky, ale to asi potrva :o(

Tosa

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of RV
Sent: Wednesday, September 14, 2005 3:56 PM
To: 'HW-news'
Subject: RE: Cinovani DPS

Nemam Vam je koupit a jeste privezt domu  :-))))

Pokud to opravdu potrebujete tak to bez problemu nekde koupite - zavolejte
si tam a jinych firem prodavajici chemikalie i v malem je spousta.

Me zasobuje kamarad - amatersky chemik takze konkretne nevim.

Fotecky nemam - od te doby jsem jak na potvoru zadnou desku doma nedelal.

RadekCX