Re: AudioStrobe interface, psychowalkmany

Vojtěch Bubník bubnikv@seznam.cz
Středa Září 14 11:48:03 CEST 2005

> osobne bych asi pouzil paralelni port, ale na to se zjevne neptas,
> takze ponecham tuto otazku stranou (nu, jsou uz dnes takova PC, ktera
> jej nemaji).

Bohužel dostupný software používající paralelní port je pouze pro DOS a můj notebook paralelní port nemá.
Pak ještě zvukový interface má to kouzlo, že se dá zvuk vypálit třeba na CD a následně použít s discmanem.

> Nevim, jaky druh zvuku program vytvari -- nekdy se pouziva pulzujici
> sum (nebo pulzujici neco jineho), tam by pak melo stacit signal
> usmernit a zesilit a rovnou s nim do LEDek. Bral by tedy ale
> "vsechno" :-).

To bohužel není to pravé ořechové.

> Proc nefunguje tonovy detektor s NE567 je otazka. Chova se obvod
> stejne spatne pri vsech urovnich hlasitosti? Mozna by nebylo od veci
> zvukovku s obvodem "promerit" nejakym vhodnym programem, v nouzi
> obycejnym programem na strihani zvuku nebo necim, co je schopno
> prehrat tony o dane frekvenci. Tim bys zjistil, ktere tony to opravdu
> detekuje a ktere ne.

Zkoušel jsem generátor sinusovky na PC. Opravdu to detekovalo spíše nižší než vyšší kmitočty.
Problém závěsu s NE567 je mimo jiné, že jeho šířka stoupá s úrovní vstupního signálu.

> Pokud jde o nahradni reseni, co takhle zkusit prachobycejny LC filtr,
> seriovy nebo paralelni? A za nim rovnou zkusit zesilit, bez zavesu. S
> operakem by to slo taky, ale to je zbytecne moc soucastek :-).

No, zkusit to můžu, ale nejsem si jistý, jestli taková propust bude dostatečně strmá.
> No, moc jsem asi nepomohl.

Každopádně dík,
Vojta