program pro rizeni CNC

Prichy prichy@volny.cz
Středa Září 14 07:48:09 CEST 2005

par veci uz jsem nasel, ale pokud mate stranky zabyvajici se
hobby vecmi (cokoli mech. soft, hw) poslete mi to prosim.
Rad se podivam. Jak jsem rikal, neco jiz jsem nasel, ale google vzdy
vyhodi spousty komercnich odkazu a probrat vse je nad lidske sily.....

Prichy

takze nejake odkazy pro ostatni zajemce ci jen zvedavce :-)

http://www.sweb.cz/3dcnc/
http://mujweb.cz/www/mirbar/konstrukce_soubory/kostrukce_text.htm#prototypy
http://www.gravos.cz/cesky/frame/compact3d/compact3d.html
http://www.mdp.cz/teorie.htm