Tichy motor s prevodovkou

RV vicek.radek@cpost.cz
Středa Září 14 07:24:47 CEST 2005

myslim, ze to mate navrzeno dobre - DC motor s prevodovkou a posledni prevod
reminkem. Ten reminek totiz tlumi veskere razy od motoru a prevodovky.

Krokove motory bych asi moc v potaz nebral - pokud neni buzeni udelane
opravdu dobre je zdrojem kmitu, ktere rozechvivaji stativ.

Bohuzel, kde kde neco takoveho maji netusim - rozhodne bych hledal
prevodovky s plastovyma zubama nebo kombinovane kov-plast. Mozna bych uplne
ty servoprevodovky nezavrhoval (pokud se chytnete o kolecko driv tak se uz
na nejake vyssi otacky dostanete) - ten potenciometr se da vyhodit a pak
maji furtslap (delaji se tak servonavijaky pro modely plachetnic). To servo
se da docela dobre odhlucnit v te krabicce.

RadekCX