program pro rizeni CNC

Prichy prichy@volny.cz
Úterý Září 13 23:03:26 CEST 2005

Zdravim,

Kostrbate?? rekl bych, ze je to normalni, ani jsem nepocital ze to bude
prochazka
ruzovym sadem :-), prvni chci tu moji "holku" rozhybat, tak ze budu zkouset
neco na ten paralelni port.

jinak
mnou popsany program KCam4 umi ridit frezku dle G-code na LPT (zel asi
neudela korekci nastroje)

*odbocim, kdyz delate zmenu nastroje, tak musite udelat znovu kalbraci
nulovy bod obrobku?
*(hlavne jde o to, zda je nastroj stejne dlouhy tzn. osa Z)
*nikdy jsem to nevidel v praxi a nemam zadne zkusenosti, proto se ptam.

navic umi prepsat z dfx do G-code  snad jak se domnivam, je to 3D format??

Umi ten TurboCNC simulaci, asi ne, kdyz je to v Dosu??? nebo??

dalsi vec, pokud mate tip na nejaky free CAD program, doporucte prosim?
(umi ty programy podobne veci jako napr. 3D Studio, napr. vyhlazeni,
zaobleni apod??)

pokud vite o programu free, ktery umi spocitat a prevest do G-code, i s
nedej boze korekci nastroje,
take prosim dejte vedet.....(jsou to Cam processory, jestli jsem se
docetl spravne)
(VisualMill doporucuji i v helpu na KCam4, ale 4000$ je pro me fakt moc
:-) )

Abychom si rozumeli, jde o praci na urovni hobby, ci poloprofi jo?
Ta moje masinka bude tak trochu pevnejsi hracka na max hlinik, mosaz
....mozna

jo, jeste si dovolim dotaz: mam krokace 200 kroku/ ot, co byste zvolil
za stoupani posuv. sroubu??
(mohu si vymyslet cokoli a kostrukter mi to "vytoci" :-)

dekuji, za jakoukoli radu, ci nasmerovani, a ze vubec jste :-) nebot o
CNC se tu hovorilo jiz
nekolikrat......ale asi to kazdy vzdal, nebo stroskotal....

Prichy