Tichy motor s prevodovkou

stanfred 7009@seznam.cz
Úterý Září 13 21:23:58 CEST 2005

Zdravim...

5ot/vt je spravne, jeste je za tim prevod zubatym remenem

V servech se nevyznam, potrebuju "nekonecne" otaceni (servo je omezene -
tedy si aspon myslim)

Melo by to byt tak tiche, aby to nerusilo zaznam (jedna se o X-Y hlavu pro
videokameru - kdyz to bude moc hlucne, nebude pouzitelny zvuk).

Stanislav Svoboda

----- Original Message -----
From: "stanfred" <7009@seznam.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Tuesday, September 13, 2005 8:54 PM
Subject: Tichy motor s prevodovkou

Zdravim konferenci,

mate prosim nekdo konkretni zkusenost - potreboval bych prevodovy ss (5~24V)
motor s vystupem cca 5 ot./vt, okolo 1Nm. Ovsem aby byl co mozna nejtissi.
Mel by hybat videokamerou s mikrofonem. Poridil jsem ComoDrills
(http://www.mfacomodrills.com/gearboxes/950d_series.html), ale je dost
hlasity.

Zkousel jsem namazat prevodovku hustou vazelinou, ale moc to nepomohlo. Mam
doma nejake motory Philips s prevodovkami z nejakeho stareho verku a ty jsou
tedy podstatne tissi. Takze by to nejak resitelne byt melo.

Kdyby mel nekdo povedomi, jak situaci resit (resp. kde motory sehnat popr. i
odzkouset), budu velmi vdecny.

Stanislav Svoboda