Komunikacia na cca 200m

Lukas Grepl L.Grepl@sh.cvut.cz
Úterý Září 13 20:12:12 CEST 2005

> Zdravím,
> mohli by ste mi poradiť ako najlepšie spaviť komunikaciu medzi 2
> mikroprocesormi PIC na cca 200m rychlost max 1,2kb
> Zda sa mi ze RS232 funguje spolahlivo do 20m.
> Dik Roman Ivanov

Doporucil bych RS485. Budice jsou dostupne od mnoha vyrobcu v cenach cca
10-100Kc (napr. 75176, ST485, MAX485, LTC485 a dalsi). Jako kabelaz
muzete pouzit napr. klasicke UTP nebo (pro rychlost 1k2Baud) treba i
dvojlinku. Nezapomente hlavne na odpory urcujici klidove urovne,
impedancni zakonceni nebude ve vasem pripade nutne. Zvazte galvanicke
oddeleni.

Prectete si
http://www.papouch.com/shop/scripts/_ruzne.asp?clanek=uvod
http://www.papouch.com/shop/scripts/_ruzne.asp?clanek=pozn_go