Konverze ATX

mjfox@centrum.cz mjfox@centrum.cz
Úterý Září 13 12:48:25 CEST 2005

Hm, myslim, ze jsme to tady resili zrovna nedavno, je potreba najit zpetnou vazbu a postelovat odpurky, v tom je to uplne to same jako uprava AT zdroje. Mozna bude potreba navic vyradit ochranu proti prepeti - pokud vystup ujede vyrazne nahoru, tak zdroj vypne. Jinak v tom nevidim nic sloziteho.

P.K.