OT: Clanok do PE - dilema o ceskoslovenskom cloveku

Jirka zaloha@volny.cz
Pondělí Září 12 23:41:11 CEST 2005

balu@home napsal(a):
> Mam taku otazku, ktoru som uz sokromne riesil s Pavlem Brabencem. Ako
> som uz spominal pisem do AR clanok na temu DDS generator.
> Na koniec clanku som napisal kontakt na firmu, ktora dodava cipy AD v
> kusovom mnozstve v CR. Aky je ale typicky ceskoslovensky jedinec?
> Zaziada si samozrejme o vzorky zadarmo. Nechcem teraz nijak rozoberat co
> je moralne alebo nie, ale mam dilemu ci do clanku nenapisat ze "vzhladom
> na zachovanie moznosti poziadat o vzorky od AD pre ostatnych
> konstrukterov nedoporucujem zbytocne ziadat o vzorky"
> Co si o tom myslite?

Klidne to tam dejte, je to spravne. Nenechte se odradit.

Kecy o tom, ze "nikoho nepredelate" apod. mam fakt rad, to bychom mohli
rezignovat na jakekoliv snazeni o cokoliv lepsiho a smirit se s
cimkoliv. Taky se teto idiocii rika relativismus, nihilismus atd., u me
pak salamismus, pasivita a ignorantstvi.

Dobrou noc.
--
Jirka