OT: Clanok do PE - dilema o ceskoslovenskom cloveku

David Kucera david@cybertex.cz
Pondělí Září 12 22:49:48 CEST 2005

nemyslim ze je to dobry napad spise to asi vyvopla vetsi zajem nez nezajem
uvedl bych tam jen kontakt na tu firmu co prodava i kusove
vem si kolik lidi si asi bude chtit DDS generator postavit asi jich
nebudou stovky

David Kucera