OT: DISKUSNI FORUM - MECHANIKA, DOMACI KUTILSTVI ATD.

Vena Kovar iras24@atlas.cz
Pondělí Září 12 12:39:24 CEST 2005

> V pripade vyuziti 1) se to da resit klicovym slovem v subjectu (jak uz
> jsem taky napsal) a naslednym tridenim na strane konferujicich. Klicova
> slova by byla taxativne vyjmenovana v pravidlech. Pokud by si nekdo
> neumel nastavit klienta, jeho smula - alespon by ho to nutilo k nejake
> cinnosti a zlepsovani znalosti.

Ja bych pridal hlas k 1) . Bez trideni posty se snad dneska neda obejit.
Jde o to, nadepisovat maily aspon trochu informativne, pouzivat vhodne
OT: atd. I kdyz OT je veeelmi subjektivni. Ted mne napadla mirne ujeta
myslenka znamkovat uroven, tzn do subjectu psat misto OT: treba tohle:

OT: <1> - sam si nejsem jisty, jestli je to OT, ale mozna jo
..
OT: <3> - Windows mi delaji/nedelaji to a to a potrebuju poradit
..
OT: <5> - peceni strudlu

Subjektivita sice zustane, ale mame moznost si pohrat s filtrovanim.
Dulezite by bylo psat to presne takto

OT: mezera vhodne_oblozena_znamka mezera.

Vena Kovar