Brouseni vrtaku

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Pondělí Září 12 12:51:50 CEST 2005

Malinkaté průměry se brousí rovně, ale fintu na to nemám, vždycky je
dřív zlámu než otupím. Možná by na to šel udělat nějaký přípravek,
takový žlábek přidělaný k brusce a vrtáček by se tam přistrkoval
upnutý ve sklíčidle které by zároveň tvořilo doraz a dalo by se podle
něj odhadnout otočení vrtáku o 180 stupňů.

Ales Prochaska