Brouseni vrtaku

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Pondělí Září 12 12:20:08 CEST 2005

Pravda, žádného výrobce vrtáků jsem se ještě neptal. Ale připadá mi,
že by mělo existovat nějaké obecně platné pravidlo. Základní parametr
- vrcholový úhel je jasný, znalci si vybírají i stoupání šroubovice a
fajnšmekři též průměr jádra a šířku fazetky. Pak je tady - odhaduji -
ještě osa výbrusu a její poloměr resp. vrcholový úhel kuželového
výbrusu a vrchol kuželu. Tohle by mělo z ostatních parametrů
nějak vyplynout, nezdá se mi, že by se to běžně volilo nezávisle.

Aleš Procháska