OT: DISKUSNI FORUM - MECHANIKA, DOMACI KUTILSTVI ATD.

Cihak@dkv.lbc.cd.cz Cihak@dkv.lbc.cd.cz
Pondělí Září 12 11:57:44 CEST 2005

From: Pavel Poucha [mailto:papouch@papouch.com]
Sent: Monday, September 12, 2005 11:26 AM
To: HW-news
Subject: Re: OT: DISKUSNI FORUM - MECHANIKA, DOMACI KUTILSTVI ATD.

Pridavam take hlas pro toto reseni...

S pozdravem
Pavel Poucha

From: "Jan Galuszka" <konference@ei.cz>
To: "'HW-news'" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Monday, September 12, 2005 11:22 AM

pripojuji se k Martinovi i k WEKovi

Pokud prispevky jsou k necemu, tak myslim, ze sem tam si precist neco o
mechanice neuskodi. Doba pomaleho internetu je pryc, takze podle mne NEDELIT
a tolerovat vse, co je v ramci oboru a souvisicich oblasti.

Kdyz nekomu doporucuji HW news, vzdy mu rikam  ... 99% jsou blbosti, ale za
to jedno procento zajimavych informaci stoji za to tech 99% strpet.

Hodne prispevkum skoro nerozumim (viz BALU) ale alespon poznam neco
zajimaveho.

.. a i ten central u favorita taky neni mimo misu a muze nevedomky pomoci i
odbornikum za Skodovky ...

S pozdravem
    ing. Jan Galuszka (tel. 00420-603531605, mail: jan@ei.cz )