OT: DISKUSNI FORUM - MECHANIKA, DOMACI KUTILSTVI ATD.

RV vicek.radek@cpost.cz
Pondělí Září 12 10:21:28 CEST 2005

No ale tohle je vice ci mene relevantni napln HWnews, proti ktere nebude
namitek, alespon se snazim takove veci neblokova. Pripadne nove zrizene
disk. forum, ale umozni probirat i uplne veci mimo elektroniku - treba kdyz
jsem nedavno sam potreboval poradit s nezamykanim dveri u Felicie.

RadekCX