program pro rizeni CNC - ještě doplnění

Prichy prichy@volny.cz
Pondělí Září 12 08:42:04 CEST 2005

:-),  fotky budou vykresy ne, neb nejsou, je to staveno
z materialu co dum dal, a melo by  mit pracovni zaber 200*200*130 mm

K tomu mrtvemu chodu vam zatim nereknu nic, clovek co mi to dela,
tvrdi, ze vytoci posuv. srouby a matky tak, aby nemeli vule, verim mu,
ale sepsi si bude pockat na vysledek. Soucasne dobe mam hotovy krizovy stul
a resi se treti osa, tak az to budu mit hotove, par foticek hodim nekam
na net.

Prichy