jaky firewall?

mjfox@centrum.cz mjfox@centrum.cz
Neděle Září 11 07:05:38 CEST 2005

Jestli jde jen o to nasdilet internet skrz jeden pocitac, tak by to slo napr. pomoci Winproxy (free pro asi 3PC) nebo freeware alternativu jakp napr. hhproxy (ta se ale trosku hur nastavuje).

Jinak uplne elegantni je poridit si primo Wifi HW AP s vestavenym routerem/firewallem nebo takove HW AP, ktere umi pracovat jednoduchym rozbocenim prez switch s vice pocitaci.

P.K.