Vrtak 0.5 a 0.8

Tomáš Werschall tom84@seznam.cz
Sobota Září 10 21:03:50 CEST 2005

Michal Grunt napsal(a):

>Kde by se dal bez problemu sehnat vrtak o prumeru 0.5mm a 0.8mm v
>okoli Loun, Usti nad Labem pripadne Teplic? Je mi jasne ze ho asi
>budou mit v GM nebo jinych specializovanych obchodech, ale do Prahy se
>nedostanu a nechce se mi kuli par korunam platit pomalu stovka
>postovneho. Kdyz jsem ho jednou (uz je to tedy dele) shanel v
>zelezarstvi koukali na me jak...
>Diky

V Teplicich v Dlouhe ulici je jeden obchod kde prodavaji ruzne naradi a
nastroje. Tam jsem vzdy nakupoval male vrtaky (0,7mm , 1mm ...) a tak
predpokladam ze by tam mohli mit i tu 0,5mm a 0,8mm. Prodejna je naproti
Zameckemu namesti. Nazev si presne nepamatuji ale kdyz nezapomenu tak se
tam muzu jit v pondeli podivat az pujdu do prace a popr. i zeptat zda ty
vrtacky maji. Cena toho 0,7mm vrtaku byla tak kolem 10kc.

S pozdravem Tomas Werchall