Siemens gigaset M101 Data

Libor Kavan lkavan@krkonose.cz
Pátek Září 9 17:54:27 CEST 2005

At 17:12 9.9.2005 +0200, Tony Malecky wrote:

>Nemate nekdo CD k Siemens gigaset M101 data?
>
>Mam tu na stole dva kousky ktere sice spolu komunikuji, ale potrebuju
>nastavit rychlost prenosu a nemam k tomu konfiguracni utilitu.. Google
>nic... Siemens se tvari ze to nikdy nevyrabel...

Ja mam i ty Gigasety, CD bych nasel, je to cele na pude, ale ta konfiguracni
utilita je urcite na jejich strankach, stahoval jsem to otamtud. Jinak jsme
s kolegou napsali soft pro gigasety pro Linux, takze lze treba na dalku
merit silu signalu atd. Jestli by nekdo mel zajem, mel bych mit 4 kousky k
prodeji...

S pozdravem           with best regards
 Libor Kavan, Dlouha 421, 543 03 Vrchlabi III,Czech republic
 Phone & Fax:+420 499 426 232       http://www.techtronex.cz