OT: Instalacni cedecko k zakladni desce.

mjfox@centrum.cz mjfox@centrum.cz
Pátek Září 9 15:52:43 CEST 2005

Jo, mam podobny zkusenosti, W98 potrebujou pravidelnou reinstalaci, WXP jsou na tom lip, ale taky jim to neuskodi... uz mam udelany image partisny, takze kdyz se neco podela, tak ho tam naraz nahraju a mam zas novy nainstalovany Wokna. Tim nechci rict, ze budou 100%ne spolehlivy.

Nevim, jakej procesor a kolik pameti ma to pocitadlo, ale pokud je to nejakej Celeron okolo 400 se 128MB RAM, tak bych tam nic novejsiho nez W98SE nedaval.

P.K.