OT: Instalacni cedecko k zakladni desce.

mjfox@centrum.cz mjfox@centrum.cz
Pátek Září 9 15:11:43 CEST 2005

Podivejte se na chipset - podle toho, co je na nem za napis, hledejte ovladace k chipsetu (priklad: 82437FX). Pak pouzijte google.

Wokna maji furu ovladacu v sobe, takze bych je nejdriv zkusil nainstalit a pak resil, co se nenainstalovalo (ovladace k chipsetu jako takovymu nebo k IDE radici nebo integrovane zvukovce/grafice atd.).

P.K.