OT uspornost "uspornyh zarovek" (bylo Lampa s vrtuli)

Ales Filip afilip@atlas.cz
Pátek Září 9 09:36:59 CEST 2005

Hello Petr,

čtvrtek, 8. září 2005, you wrote:

> Puvodni zprava ze dne 8.9.2005:

> Tak ja jsem si jich 5 objednal a schvalne to zkusim, co to udela.
> Pripadne jich tam zkusim dam vic do serie, treba dva. Oni (GES) v
> tomto provedeni nemaji jine hodnoty nez 5 Ohmu, GM nema vubec nic,
> aspon jsem to tam nevidel. A jinde jsem zatim nepatral, na pokusy by
> to mohlo stacit. Diky.

Dva do série by bylo asi v tomto případě nejvhodnější řešení. Každopádně
nepočítejte s tím, že uvidíte nějaké viditelné zpoždění náběhu té žárovky. I s
těma 16ohm co tam mám žárovka naběhne okamžitě. Rozdíl je jenom v tom, že vydrží
podstatně déle, a když praskne, tak nevyhodí jistič.

--

Ales Filip      ICQ:64650313
Kutna Hora    Czech Republic