Lampa s vrtuli

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Čtvrtek Září 8 01:01:52 CEST 2005

Puvodni zprava ze dne 8.9.2005:

> S zivotnosti bodovek E14 mam ty nejhorsi zkusenosti a to i bez
> vrtule. Kdyz se tohle da dohromady se zdrojem otresu, nic jineho z
> toho vzniknout nemuze:-)

No to je radost :-)

> Zacal bych od "dat tam cokoli jineho".

Jasne, to me napadlo, jenze co? Nic jineho se tam dat asi neda. Videl
jsi nekde neco, co by se dalo?

> Pokud bych nekam daval par dni jednu zarovku za druhou, nejspis by
> mi i bez znalosti predchoziho doslo, ze navratnost investice do
> jineho svitidla bude v radu dni, az tydnu:-)

No o tom mi ani nemluv, taky pekne zurim. Ono ty zarovky nejaky cas
vydrzely, ale ted se to zase nejak zblaznilo a za posledni tyden jsem
daval snad 6 zarovek a to tak ze posledni dva dny sly dve denne.

Ja tu mel driv jine lampy, ale to misto je snad proklete. Ono take
neni moc jednoduche neco poradneho koupit. Nevim, jake kdo mate
zkusenosti s nakupem svetel, ale ja tedy dost hrozne. Idealni by bylo
neco s uspornymi zarovkami, ale me snad pripada, ze takove svetlo se
koupit neda. Jeste tak kdyz je tam ta zarovka jedna, ale jedna mi do
obyvaku nestaci. Jinak vsechno na ty bodovky nebo reflektorky nebo jak
se to jmenuje tyhle hnusne male zarovky. No a i tak ta svetla vetsinou
byvaji na max. 2 zarovky, vyjimecne 3 zarovky, velmi malo jich ma 4
zarovky. Nemysli si, ze jsem nehledal... a vetsina svetel treba typu
Rendl a spol. ma ty pitome porcelanove patice, ktere jsou tak silene,
ze se tam zarovka zasekne a poradne tam neni kontakt, takze se tavi
cin v patici, no a jeste navic pak zarovka nejde vyndat. Kdo vymyslel
tyhle porcelanove patice, toho bych nakopal nekam :-)

Jednou jsem tu mel i halogenove svitidlo za asi 8 tisic, kdyz jsem si
zvykl, byl jsem docela spokojeny. Jenze jsem to nedotahoval a jednoho
krasneho dne se mi to uskvarilo primo u trafa na te svorkovnici :-)

No a od te doby, co mam tuhle lampu s vrtuli, se mi vubec nechce jit
do neceho jineho. Ta vrtule je proste parada. Kdyz jsem to tenkrat
kupoval, moc jsem tomu neveril, ale pak jsem se divil, jak dost to
fouka. Proste jsem s tim spokojeny, kdyby to nezralo zarovky na
posezeni...

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem