Lampa s vrtuli

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Čtvrtek Září 8 00:12:33 CEST 2005

Puvodni zprava ze dne 7.9.2005:

> (tyhle motory byvaji asynchronni - nebo to je vlastne synchronni? -

To ja netusim, protoze ja to rozebrane nemel :-)

> Mimochodem: je to takovej ten dreveno-mosaznej kycovitej des? Jak si
> to nekdo muze vubec nekam dat, to se hodilo snad tak do saloonu
> divokeho zapadu ci maximalne obdobi prohibice tamtez... Vzdycky kdyz
> to kdekoliv zahlednu, temer zvracim. A to se mi celkem stare veci
> libi (jenze tohle neni stare a navic to nebylo hezke ani v obdobi
> vzniku sveho vzoru).

No ja nevim, jestli je to takovej dreveno-mosaznej kycovitej des.
Drevo tam neni vubec zadne, ty listy jsou z umele hmoty. Neni to nic
co by vypadalo starozitne, jsou to 4 zarovky a 5-lista vrtule.

Nevim, co mas doma ty, je mi to i celkem jedno :-) Ja to koupil proto,
aby mi to tu foukalo a svitilo. Nejsem zadny estet, v pocitaci mi take
nesviti barevne zarivky... a sadrove trpajzliky doma take nemam :-)

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem
ICQ: 21215917, MSN: clexpert@clexpert.cz