Logicky analyzator

Ondrej Puzman puzmano@volny.cz
Středa Září 7 21:25:35 CEST 2005

Zdravim,
Logicky analyzator s nazvem Logan (zasuvna karta do ISA slotu) vyrabela
firma AMiT. Ackoliv nevim jestli neco podobneho nevyrabela i nejaka
slovenska firma.
V soucasne dobe je nahrazen zarizenim LogaSet, ktere ma vice funkci
nez jen logicky analyzator a je pripojene k PC pres USB.
http://www.amit.cz/products/vyvoj.htm#logaset
Vzorky se do pameti ukladaji presne tak, jak popisujete - cas zmeny a
hodnota.
      Ondrej Puzman