Ionizatory

Sula Milos milos.sula@musumperk.cz
Středa Září 7 10:23:01 CEST 2005

Zdravim,
muzete mi nekdo poradit jak jsou reseny soucasne ionizatory ( generatory
zapornych iontu ) ? Kdysi kdyz jsem si stavel ionizator, ketry sice
pekne fungoval, az na to ze v okruhu jednoho metru bylo vsechno cerne
protoze se na tom usazoval extreme prach. Jak je to reseno u novych
ionizatoru napr. http://www.bionic.cz/rozcestnik.htm ? Nechce se mi
verit ze by to take delaly. Nekde jsem cetl ze pry staci dodelat dalsi
nasobic ale ktery generuje kladne ionty ale ma mnohem mensi napeti.
Vystup z tohoto nasobice se pripoji na kovovou podlozku pod ionizatorem
a na ni se ten prach usazuje... ale to je jen teorie v praxi jsem to
nevidel.

Milos