Hw router s www serverem

mjfox@centrum.cz mjfox@centrum.cz
Středa Září 7 09:43:24 CEST 2005

No hej, to by musel byt zasah do vysilaci casti toho zarizeni. Jedine ze by prostou zmenou FW zacalo vyzarovat 10x vice vysilaciho vykonu.

Ale za zasah do vysilaciho zarizeni se da povazovat i pripojeni externi anteny - v tom pripade musite patricne zaregulovat, aby vyzareny vykon byl pod urcitou mez (ze to fura lidi nedela, to je jina vec).

P.K.