Meranie spotreby auta so vstrekovanim (benzin)

Pavel pavel_t@centrum.cz
Úterý Září 6 20:54:49 CEST 2005

> Hladam konstrukciu zariadenia, ktore meria spotrebu auta na zaklade
> merania dlzky casu otvorenia vstrekovacov pri ich znamom minutovom
> prietoku. Stacia mi nejake linky. Ide mi o nejaky bastel, nie profi
> zariadenie.

Neco je tady
http://www.hw.cz/constrc/car_computer/car_computer.html
Ale zalezi na tom co mate za typ vstrikovani, toto je konstrukce pro
simultalni a jednobodove vstrikovani. Pro skupinove nebo sekvenci budete
muset pripojeni ventilu upravit.
Taky je dobre zjistit jak mate resen nahon tachometru, od 80tych let se
cim dal casteji pouziva snimac v prevodovce a prenos elektricky, dnes uz
se snad mechanicky prenos nedela. Toto Vam vyrazne usnadni praci s
vyrobou snimani ujete vzdalenosti.
Take by bylo dobre zjistit jestli vuz nema v nejakem stupni vybavy
mereni spotreby montovano tovarne, protoze pak lze na RJ motoru najit
nejake informace o spotrebe, casto jsou to pulzy odpovidajici spotrebe,
i to by Vam mohlo usnadnit praci pokud mate sekvencni vstrikovani.

Pavel