Hw router s www serverem

Tomáš Pípal dargos@seznam.cz
Úterý Září 6 16:11:46 CEST 2005

Po zmene firmware nelze provozovat podle licence wifi? V tom pripade
neinstalujte zadny software ani na PC, jinak se dopustite zasahu do wifi
hardwaru:-)
Tady se nejedna o nic jineho nez v pripade pc, v asusu je pcmcia wifi
karta. Nahratim firmware do asusu zasahujete pouze do hlavniho
procesoru, ktery s wifi nema nic spolecneho, do firmware wifi karty
timto nezasahujete.

BuFran napsal(a):

>Hmmm zajimave, ale v kazdem pripade je to zasah do zarizeni, kterym
>zanikne zaruka, a navic dle nove GL CTU s takovzm pozmenenym hardware
>nelze provozovat wifi. Samosebou s tim USB je to lepsi, ale zase dalsi
>elektronika, a nutnost shanet spesl cip PL2303 ...

---
avast! Antivirus: Odchozi zprava cista.
Virova databaze (VPS): 0536-0, 05.09.2005
Testovano: 6.9.2005 16:11:52