x51 ATMEL - programovaní po RS232

Milan MCM magixe@volny.cz
Úterý Září 6 14:44:05 CEST 2005

Dobrý den mám otázku na kterou jistě v nějaké literatuře bude odpověd
přesto se zeptám
velice jednoduše .

Mám na stole destičku  s 89C51ED2 a MAX232 . Na reset vstupu mám
pověšeného PSA
konkrétně DS1232.

Jedná se mě o programování - pokud chci tento CPU naprogramovat musím
dát PSEN do L
udělat RESET  a moci aplikace od ATMELA FLIP (např)  do CPU "natlačit"
hex soubor po RS232.
To vše funguje beze zbytku .

Problém mě ale činí ale ten externí Watchdog - pokud dám na CPU PSEN do
L a udělám reset
a snažím se něco nahrát do CPU tak mě pochopitelně kažkou cca 1sec
DS1232 vyrobí reset
a přenos mě spadne.

Než tu začnu lámat něco přes koleno , chtěl jsem se zeptat jaké je dle
Vás nejinteligentnější
řešení problému popř co dělám špatně.
( zatím mě napadlo vzít jen NE555 a "štouchat po dobu progranování do DS
za procesor :))  ale to asi nebude profi přístup že .." )

Děkuji
Milan