OT: programovani ve win

Hynek Sladky econf@centrum.cz
Úterý Září 6 13:19:15 CEST 2005

Dobry den,

potreboval bych nejak programove ovladat win aplikaci. Aplikace se
ukazuje ve forme ikony v systray, pravym tlacitkem se vyvola menu, z
nehoz se vybere pozadovane nastaveni. Potreboval bych to ale delat
automaticky. Myslel jsem, ze by snad mohlo jit poslat nekam nejakou
message, ale nevim jakou a kam. Snazil jsem se neco najit ve vypujcenych
knizkach Win32API, ale bez uspechu. Jedine, co jsem zjistil, jsou ID
jednotlivych polozek z menu. Jenze uz nevim, jak s tim nalozit...

Aplikace je pro nastaveni rychlosti NTB. Kdyz jedu z akumulatoru, pro
psani zdrojaku mam nastavenou nejnizsi rychlost. Kdyz prekladam, musim
si na chvili rucne 'pritopit'... Tak bych to rad automatizoval.

Diky,
Hynek Sladky