Hw router s www serverem

LuKas hradlo@atlas.cz
Úterý Září 6 13:02:44 CEST 2005

Ja psal o verzi Deluxe, kterou mam. Navod, jak pridelat seriak k Deluxe je
tady: http://wl500g.info/showthread.php?t=1993&highlight=UART (Na stejnym
WEBu nekde je i navod pro neDeluxe a tam se opravdu musi pridelat jeste ta
16550ka.)

Jinak Deluxe a neDeluxe se lisi zvenku asi hlavne tim, ze neDeluxe ma
paralelni port a Deluxe ne, ale zas ma 2x USB.

U Deluxe je taky moznost dat na USBcka zvenku dva prevodniky USB/RS232 (
http://www.papouch.com/shop/scripts/_detail.asp?katcislo=0007 ) a mate dva
seriaky taky.

LuKas