OT: magnetizacia ihly

peterm servis@centron.sk
Úterý Září 6 09:44:09 CEST 2005

 Nie je ten pan Grygar tak trochu showman ? Mne vzdy pripadal trochu ako ze
si chce nahanat popularitu a samozrejme kseft.Ta relacia este za rudych mu
nosila urcite pekne prachy.V Amerike bol nieco podobne C.Sagan a zda sa
mi,ze Grygar sa ho snazil napodobovat ale Sagan zomrel skoro.Nie som v tejto
problematike celkom doma,takze ak Grygar predstavuje nejaku modlu,nebite ma
moc.

Peter