OT: magnetizacia ihly, was Re: OT: Jaký GPS přijímač?

Pavel pavel_t@centrum.cz
Úterý Září 6 08:49:27 CEST 2005

> Opravdu netusim, asi mate nejaky problem. Zkuste treba
> http://www.vira.cz/grygar/

Jo toto je presne duvod proc jsem si pred par lety prestal pana Grygara
vazit ac jsem jej mel v televizi (mam dojem, ze jeden z poradu byl "Okna
vesmiru dokoran") v 80tych letech jako maly kluk rad. Nyni se temer
ztotoznuji s nazorem Marka Pavlu ktery v noci napsal a dodavam, ze panu
Grygarovi zrejme preskocilo.

Pavel

P.S. ale mam dojem ze se nam tu trochu micha vira a cirkev coz jsou dle
me dve odlisne veci, zatimco viru jsem schopen pochopit, cirkev uz
nikoliv, ale to uz je hodne OT.