OT Rekuperacni jednotka elektronicky rizene ventilatory LEMMENS ?

pm konference@crhov.komfi.cz
Pondělí Září 5 21:44:09 CEST 2005

take zvazuji rekuperaci hlavne kvuli vlhkosti (kdyz obcas nekde vidim
jak u novostavby plesnivi rohy tak mam obavu sam stavet)
kdesi jsem kdysi videl rekuperacni jednotky pod parapet asi to bude
jednodussi nez tahat trubky nekam na pudu
co si o tom myslite?