Logicky analyzator

Pavel Novotny novotny.pp@atlas.cz
Pondělí Září 5 17:28:04 CEST 2005

A v tom muze byt zakopany pes, pro long time je vyhodnejsi ukladat cas pouze
kdyz dojde ke zmene, pro ulozeni casu sice spotrebujete vice mista, ale
jedene cim jste omezen je pocet udalosti+ velikost RAM.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Jan Smrz
Sent: Monday, September 05, 2005 5:02 PM
To: HW-news
Subject: Re: Logicky analyzator

Petr Zahradnik wrote:
> Puvodni zprava ze dne 5.9.2005:

> Podle me DigiView od TechTools tak nefunguje. Take jsem si myslel, ze
> tak bude fungovat, ale prdlacky. Kdyz ho nechas jet bez zmeny, tak on
> moc dlouho nevydrzi. Porad plni a plni a je mu jedno, ze se nic
> nedeje.

    Funguje. Protoze si musi i ukladat nekam ubehly cas, kdy nebyla zadna
zmena. Jestli koukam dobre, ma pevnou casovou zakladnu 100 MHz.
Pamet ma 128K a pro citac pouziva 18b, takze 2^17 * 2^18 * 10ns = 343.6s =
5.7 min, coz je max. logovany cas bez jedine zmeny a souhlasi s udajem na
www strankach vyrobku.

J.S.