Vykon EI transformatoru

Cihak@dkv.lbc.cd.cz Cihak@dkv.lbc.cd.cz
Pondělí Září 5 15:25:37 CEST 2005

Bude se velmi rychle měnit od cca 1A do plného proudu - bude to zdroj pro
SSB vysílač (proud se mění v rytmu modulace) - výstupní napětí 13,8V. Ta
tlumivka je zajímavý nápad. Musím zjistit jak velké by to vyšlo - nad tím
toroidním trafem trafem tam mám místo, kam by se možná vešla.
Právě tak jsem to navrhoval. Rád bych ale, aby ten zdroj snesl trvalé
zatížení - tím jsme zase u toho tepla.

	Martin.

-----Original Message-----
From: Martin Zaruba [mailto:swz@volny.cz]
Subject: Re: Vykon EI transformatoru

A ten odber je trvale stejny, nebo promenlivy? Pokud by zas az tolik
nekolisal, mozna by pridani tlumivky za diody pomohlo snizit ztraty na
trafu, zlepsit filtraci a zmensit ruseni z (byt ne spinaneho) zdroje. Pokud
se odber meni ale mate tam stabilizator, pak pokud to navrhnete na co
nejmensi ubytek pri plnem zatizeni, nebude vadit, ze bez zatizeni napeti
pred stabilizatorem stoupne, protoze zase klesne proud. Tlumivka je sice
ponekud otravna vec, ale v starych (elektronkovych) zarizenich s ni slo
delat uzasna kouzla.

Martin Zaruba