term by Br@y

Michal HW michalgregor@centrum.cz
Pondělí Září 5 13:23:04 CEST 2005

Stahnul jsem si novou verzi a hned se mi ozvaly Wokna - program leze na
internet. Nevite proc?
Michal

----- Original Message -----
From: "Pavel Hudecek" <phudecek@tiscali.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Monday, September 05, 2005 1:17 PM
Subject: Re: term by Br@y

Stranka se zda byti funkcni, pripojeni mam od UPC, browser IE.

Tento terminal taky obcas pouzivam, ale osobne mi na nem vyrazne vadi,
ze kdyz bezi (je jedno, zda pripojeno, nebo odpojeno), tak nejde vypnout
pocitac. - Vecer dam vypnout pocitac, lehnu si do postele, ... a pak musim
zase vstat, protoze jednomu programu (z 10-30 dalsich, bezicich) se to
nelibilo.

Docela by me zajimalo, zdali je to chyba, nebo "velmi uzitecna featura"
:-)

Poznamka: Co ovsem vubec nechapu, jsou programy, ktere se pri stejne
prilezitosti sice poslusne ukonci, ale neulozi si nastaveni, zatimco pri
kliknuti
na krizek nastaveni normalne ulozi. - To by se jeste dalo vysvetlit tak,
ze autor o dotycne udalosti nevi, jenze pokud ma stejny program neulozeny
rozepsany soubor, zepta se v obou pripadech stejne.

PH

From: "Jan Waclawek"