Logicky analyzator

Milan milger@pobox.sk
Pondělí Září 5 13:01:46 CEST 2005

Ked sme pri tej pameti,
niekedy davnejsie som pouzival nejaky "Logan" od nejakej tusim slovenskej
firmy. Nie je podstatne kolko mal pameti. Vzorkoval max.10ns, ale pouzival
rezim zapisu iba pri zmene vstupu+casovy udaj. To bola uzasna vec pri
rieseni pomalsich dejov /napr. UART.../. Teraz mam "Agilent" za 10 nasobnu
cenu. Vzorkuje tusim 2ns, ma 32kanalov  a pameti ma 100x tolko, ale odchytit
par bajtov na UARTe iducich v sekundovych intervaloch je nemozne.
Hold ked dvaja robia to iste, este to nemusi byt rovnake.

Milan

P.S.
Poslednu dobu som sa nejak zlepsil, staci mi 2 kanalovy dig. osciloskop. Ono
to bude asi lenivost, nechce sa mi pripajat tolko dratov...

----- Original Message -----
From: "Petr Zahradnik" <clexpert@clexpert.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Monday, September 05, 2005 12:42 PM
Subject: Re: Logicky analyzator

Puvodni zprava ze dne 5.9.2005:

> Ja pouzivam http://www.tech-tools.com/dv_main.htm , stal 500$. Ma

Ja ho mam take.

> len 18 kanalov, vzorkovanie 10ns a ani moznosti trigrovania nie su

No vsak 18 kanalu je ti malo? Ja jsem zatim vystacil tak se 3 vstupy,
kdyz se nad tim tak zamyslim :-)

> take, ako u tohoto, ale zase ma pamat 128k na kanal, tento len 2k

A to je prave duvod, proc jsem si ho ja kupoval - ze ma hodne pameti,
takze pro me ucely je lepsi.

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem