OT zemepis, ad Re: Pristroje za odvoz

Daniel Valuch daniel.valuch@wanadoo.fr
Pondělí Září 5 11:37:53 CEST 2005

vidim ze si neznaly problematiky, preto sa tak blbo pytas :-)
cele laboratorium ma dva hlavne 'sajty'. Jeden, kde sa to cele zacalo na
svajciarskej strane. Neskor expandoval do francuzska, takze teraz je to
zhruba 50/50. Ciara na zemi nie je nakreslena a cela plocha ma status
medzinarodnej diplomatickej organizacie (nieco ako akademicka poda u nas).
Druha cast vznikla ked sa stavalo SPS, je cela na francuzskej strane,
asi 4km od tej svajciarskej. Vid satelitny snimok s namontovanou mapou
:-)) http://dvaluch.home.cern.ch/dvaluch/temp/nasa/cern.jpg
Verim ze to uz teraz bude jasne :-)