Ocsiloskop

milan.krata@quick.cz milan.krata@quick.cz
Pondělí Září 5 09:45:06 CEST 2005

Ono prave ze doposud jsem se bez nej obesel, ale obcas to bylo na ukor casu a kvality reseni. Konecne jsem ukecal sefa a muzu si "neco" koupit. Prevazne ho budu potrebovat na zjisteni "nestandartniho chovani" a asi taky obcas v terenu. Nejvyce mne napada odchyceni ruseni at uz je to na napajecich nebo datovych dratech. Problem je ze jsem naposledy meril ve skole (cca 10 let) a nevim co je dnes dobre a co zbytecne.

Milan