RFID

Martin Marušák m.marusak@volny.cz
Pondělí Září 5 08:48:29 CEST 2005

Kdysi jsme kupovali pro podobné účely snímače u firmy Alcor. Kompletně
hotové v horním  dílu klasického vypínače, výstup přímo RS232 (po dohodě
jiný, např. RS232 TTL). Cena před časem byla do 2.000 Kč bez DPH.
Fungují dodnes (tj. min. 4 roky)
http://www.alcor.cz/c034fram.html
http://www.alcor.cz/c033fram.html

Martin Marušák

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Vit Olmr
Sent: Sunday, September 04, 2005 6:39 PM
To: 'HW-news'
Subject: RE: RFID

Mno mozna si udelam trochu reklamy, ale na druhou stranu usetrim Elatecu
trochu prace, protoze by Vas k nam pro kusova mnozstvi stejne poslali :)

http://obchod.hw.cz/default.asp?CatID=2167&TYPTREE=0

--
S pozdravem

 Vít Olmr
olmr@HW.cz

HW server: http://www.HW.cz  http://www.HW-server.com
Rumunska 26/122, Tel.222 511 918  Mobil.777 232 759