Pristroje za odvoz

Danhard danhard@volny.cz
Neděle Září 4 12:35:29 CEST 2005

Krasny plechovky, skoda, ze ta moje rezata Felda by do Cernu snad ani
nedojela :(

Danhard

Uvolnovali sme miesto v sklade a ostali nam pristroje, ktore mi je luto
vyhodit

- Rohde&Schwarz UHF power signal generator 275-2750MHz, 50W, Typ: SLDR
BN 41004 (1) (http://dvaluch.home.cern.ch/dvaluch/temp/dscf4420.jpg)
- Rohde&Schwarz 1.39-510MHz signal generator, Typ: SMF-A BN41300 (2)
(http://dvaluch.home.cern.ch/dvaluch/temp/dscf4422.jpg)
- HP8690B Sweep oscillator 0.1-4GHz
(http://www.tucker.com/images/images_product/hp8690b.gif)
- HP7044A XY-recorder (http://www.mjs-electronics.se/images/Hp/hp7044a.jpg)
- HP8601A generator/sweeper
(http://www.mjs-electronics.se/images/Hp/hp8601a.jpg)
- HP3310A Function generator (http://www.slack.com/images/TE/HP3310A.jpg)
- HP3400A RMS voltmeter (2 kusy, http://www.slack.com/images/TE/HP3400A.jpg)
- HP8640B Signal generator (2 kusy,
http://www.mjs-electronics.se/images/Hp/hp8640b.jpg)

Polozky (1) a (2) maju asi uz len zberatelsku hodnotu, su to nadherne
elektronkove generatory niekedy zo 60-tych rokov. (1) je na zapnutie
funkcny, (2) ma pokazeny zdroj (vybuchli elektrolity), ale je k nemu
kompletny servisny manual.
Pristroje darujeme neziskovej vzdelavacej organizacii alebo
radioamaterovi za odvoz. V pripade vazneho zaujmu mozem zistit funkcnost
jednotlivych pristrojov. Fyzicky su na francuzskej strane labaku, takze
sa daju previezt v ramci EU.

b.