Vykon EI transformatoru

jan.kuba jan.kuba@seznam.cz
Neděle Září 4 10:47:00 CEST 2005

Danhard napsal(a):

>Je to priblizny vzah pro EI jadra a transformator pro trvaly provoz.
>Nejlepsi jsou asi navrhove tabulky od vyrobcu trafoplechu, protoze
>kompromisy navrhu se meni s vykonem, teplotni tridou, charakterem zateze
>atd.
>Chtel jste rict asi poddimenzovani,

jasne ...poddimenzovane trafo, prdimenzovana zatez..... tak je to spravne.

>nebo pretizeni - se sycenim se to
>prehanet moc neda,

A konkretne z toho trafa od mikrovlnky leze pri odporove zatezi skoro
obdelnik  ... je fakt , ze se jedna o trafko dobre chlazene a s
kratkodobym provozem.
( navic je hlidana teplota mechanickym rozpinacim cidlem )

 Z nekterych tech adapteru leze takovej sajrajt ( presyceni) ze se
proste neda brum po usmerneni odstranit a leze vsude kolem ( z plechu)
Staci 10 cm priblizit sroubovak a  pekne huci a brni..