Vykon EI transformatoru

jan.kuba jan.kuba@seznam.cz
Neděle Září 4 09:01:02 CEST 2005

Vypocty jsou hezka vec.. zkuste takhle spocitat trafo z  mikrovlnky -
vychazi okolo 500W a mikrovlnka ma psan _VYKON
_1000W     ??
Ono zalezi kde a jak to trafo pracuje, jak je chlazene, nebo ne.....
Setkal jsem se s predimenzovanim napajecich  traficek do site az o 200
procent.  Tam zadna matika asi nefunguje, nicmene trafo ten vykon
prenese za soucasneho vytapeni okoli.....

Standardne plati to co tu bylo popsano, je nutno zduraznit, ze to plati
pro 50Hz
Honza
_
_