Re:Hw router s www serverem

Tomáš Pípal dargos@seznam.cz
Pátek Září 2 13:06:52 CEST 2005

Asus ma treba wifi router WL500g, ktery to co pozadujete umi, jestli ma podobny router i bez wifi nevim.
Asus zdrojove kody firmwaru routeru zverejnil, cehos se chytli vyvojari a vydali upravene verze.

Ja osobne k tomuhle routeru pouzivam Oleg firmware. Je to vlastne mala linuxova distribuce. K routeru se do usb jeste musi pripoji t maly flash, na ktery si muzete nahrat dalsi programy. Linux ma ipkg balickovaci system ktery snadno umoznuje pridavat dalsi aplikace.
Na mem routeru bezi SSH, PHP webserver, ftp klient, tedka tam chci pridat program na posilani magic paketu na probouzeni PC a dalsi aplikace pribudou podle potreby (mozna radius server).
vice na www.macsat.com