JtagIce mkII

MK info@mcu.cz
Pátek Září 2 11:43:47 CEST 2005

> premyslim, ze si zkusim pohrat s procesory AVR od ATMELu. Pro zacatek si
> musim poridit nejaky ladici nastroj - JtagIce nebo JtagIce mkII.
> Navod na JtagIce jsem nasel, ale radsi bych ten mkII. Nevite nekdo o
> schematu a firmware? Hledal jsem na webu ale nic.
> PS: To mi nerikejte, ze to nikdo jeste neokopiroval... :-)

Pokud vim, tak klon zatim neexistuje, respektive nikdo ho nenabizi.
Schema mam, vlastnorucne jsem si ho rozkreslil, ale na dalsi badani nemam
cas a popravde jiz ani chut. mkII obsahuj dve ATmega128, hromadu dalsiho
balastu
a ma proti prvni verzi navic jen debugwire, ktery mi je osobne na dve veci
:-)))
A tak chybi motivace :-))))))

S pozdravem
MK