teplotni cidlo na mainboardu

mjfox@centrum.cz mjfox@centrum.cz
Pátek Září 2 09:14:42 CEST 2005

Tohle neni ani tak dotaz, jako informace: vcera jsem pripojil treti teplotni cidlo ke svymu mainboardu MSI 845 Ultra ARU - z vyroby ma mereni teploty pocitace jako takovyho a CPU. Ten IO, co to meri (nejaky Winbond) umi celkem tri teplotni cidla, na boardu to bylo pripraveny az na to, ze tam nebyly dva piny, na ktery by se to cidlo pripojilo. Stah jsem datasheet, nasel, kam se pripojuje na tom IO, pripajel dva piny, z jinyho vadnyho mainboardu vytah termistor (vzhledem k tomu, ze na tom vadnym boardu byl taky windbond chip, tak predpokladam, ze bude mit stejnou charakteristiku, ma cca 10k, coz by odpovidalo udajum z datasheetu), pridelal na kablik a uz mi to meri.

Nevim, jestli to treti cidlo podporuje i original software - Fuzzylogic nebo PC alert, ale ja pouzivam Speedfan, ktery je univerzalni a lepsi a tam to funguje.

Treba se to bude nekomu hodit. Ja osobne jsem to cidlo umistil na DVD vypalovacku, pac mam nejaky zahadny potize vypalit medium bez chyb, ale to uz je jiny pribeh...

P.K.