Hw router s www serverem

LuKas hradlo@atlas.cz
Pátek Září 2 08:19:10 CEST 2005

Zkuste WiFi router ASUS WL-500g Deluxe (maj ho třeba tady:
http://www.czechcomputer.cz/product.jsp?artno=31021 ). Je to Router + Switch
+ Wifi AP. Je v tom Linux a 200MHz processor. Ma to na sobe 2x USB a uvnitř
2x RS232. K těm USB se dá připojit externí disk v šuplíku a funguje to pak
jako FTP server. Nebo se dá připojit USB kamerka a funguje to jako
zabezpečovačka (při pohybu v obraze to pošle screenshot na mejl; nebo se dá
na ten obraz koukat zvenku přes WEB). Dá se senhat dost různých fw s různými
dalšími funkcemi.

LuKas