Re: Jaký GPS přijímač?

Michal HW michalgregor@centrum.cz
Pátek Září 2 07:57:24 CEST 2005

Na horách stačí kompas a mapa (jdes po hrebeni), ale na rovinách nebo v lese
mimo civilizaci bez znacek GPS neni spatna. V nasich horach se to hodi pro
hledani pramenu vody (z minulych vyprav) a zaznam prosle trasy. Proste dalsi
kram v batohu....
Michal
----- Original Message -----
From: "Kručinský Ladislav" <ladislav.krucinsky@linde-mh.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Thursday, September 01, 2005 5:35 PM
Subject: RE: Jaký GPS přijímač?

Zdravím.
Dovolím si dotaz - Vy provozujete pěší turistiku s GPS ?
Jak se Vám to osvědčilo ? Já si to zkoušel předloni v obojích Tatrách a
konstatoval jsem, že to není nic moc. Abych zjistil, kde jsem, na to mi
stačí znalost čtení mapy a kam mám dojít vzdušnou čarou, taková orientace je
mi k ničemu. Jó to jachting (spíše asi námořní) nebo lítání bude jiné kafe.
Možná ještě noční turistika a nebo nulová viditelnost. Ale jak jsem byl
uvedl, pro pěší turistiku ve standardních podmínkách to hodnotím jako spíše
snobský doplněk. Snad kdyby v GPS byla mapa v rozlišení jaké mi poskytne
nová 1:25 000, ale to tam asi nebývá. Nebo se pletu ?

Kručinský